CELCOM & SISTEM YG (DOT..DOT..DOT)

Monday, June 15, 2009


CELCOM 1 name yg cukup gah..ramai gler customer diaorg..tp ape yg jd mslh pd aku kali ni..sistem yg jd kebanggaan diaorg 2 agak sengal sedikit..da operator pn bnyk sengal..bkn semua tp ade r sorg 2 yg sempat aku soal beberapa soalan dan mampertikaikan kredibiliti diaorg dlm wt keje ni..selama ni ok je..cme bru2 ni je ble seorg shbt aku ni bru blk dr umrah ble dia cek bil jumlah dia rm700 lbh..gler r 2..atas dasar x puas ht ni aku pn call la 1111..ble aku tnye npe blh smpai jd bnyk 2..alasan dia cuma "sistem ni mmg lmbt sikit"..ape mslhnye..proaktif la skit..shbt aku ni pn bkn la tiap2 bln g umrah so dia xtau la plak yg sistem yg LAMBAT 2 blh bg mslh kt dia..dia igt ble da smpai limit rm300 dia akan stop la..tp agak mlg la sbb sistem yg lmbt 2 bt dia kne byr rm700 lbh bln ni..sj la xnk naikkan limit sbb xnk mmbazir tp celcom nk jgk mkn duit org sesuke hati ni ape cte..2 je la alasan yg kuar dr mulut operator 2..SISTEM 2 MMG LMBT SIKIT..xkn la sebesar2 syarikat 2 xde technician yg blh tolong seleggara sistem diaorg 2..bk dia ckp awal ms nk aktifkan roaming 2 yg SISTEM KAMI NI LMBT SIKIT JADI TOLONG LA NAIKKAN LIMIT 2 KE RM1000.kn senang kalo mcm 2..bru stgh bln dia da xblh gne no 2 sbb da overlimit..ape kes..pandai lak nk stopkkn no org..npe xnk stopkan mse rm300 2..npe msti tgu smpai rm700 lbh bru nk stop..shbt aku ni mmg da x blh nk bt call n msg kt spe2 and nk call 1111 pn xblh..operator yg ckp ngan aku hrtu siap blh ckp shbt aku ni cume blh call celcom je..ape ke jadahnye blh..kalo dia blh call ,dia xkn mtk tolong aku yg call kan..operator 2 ckp confident gler ..tp slh..operator x terlatih 2..celcom tolong la detect operater yg xpandai bg jwpn yg tepat 2 suh je dia benti keje..shbt aku ni pakai pelan 1+5 tp akibat mslh celcom yg agak mls nk tgk no mane yg free ngan x free kn dia pn g block semua..ape kes..name pn 1+5 ptt nye dia blh la nk call no yg bwh line dia 2..pemalas btol la..tolong la celcom upgrade skit sistem korang..jgn sibuk nk taja konsert org smpai customer u'all ni semua cabut kt rangkaian lain..n tolong bg jwpn kt aku ni knp sistem yg lmbt 2 x diupgrade..n mcmn limit rm300 tp kne byr rm700 lak..kalo da limit rm300 2 alert r skit terus jela stop kalo da smpai limit 2...kesimpulannye celcom x alert dgn customer sendiri..

2 rePek2:

zelo55 said...

jom bakar menara TM jom!
hahahahaha...

DiLa ZaiNi said...

pe kes nk bkr menara tm lak..
aku nk bkr umah operator bongok 2..

Post a Comment

 
◄Design by dieyla