APE KE MENDENYE NEH!!!!

Tuesday, June 16, 2009



award mnde lak ni..x pnh aku dpt mende2 gini..malangnye rase terharu mcm is 2 xde r..ko is touching lebeyh la..takat naqi bg award pn nk lompat katak..ln la kalo naqi bg cincin nk ambk ko jd bini dia..ok gak 2..huhuhuhu...

tag oh tag..

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

dah tampal dgn gam gajah..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

pd 24 january 1989 terberanak la sorg mak dan terkeluarlah hamba Allah yg diberi name ISLINDA IBRAHIM..skema lorh..aku sayang ko is..hehehe..stelah masuk uia pj di terjumpe kembar dia yg diberi name alan..sme lorh muke diaorg..2,2 bdk ict lak 2..mcm nk tercerita pasal alan lak..is ni dak pontian..pekan NA'AS..HA3!2 je..xtau da..kang ckp lebih2 lak kang jd mengata lak..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

- aku ni baik la jgk..
- aku ni best kot..
- aku ank mak ngan abah aku..
- aku suke online..
- aku ade blog..
- aku ade friendster..
- aku ade myspace..
- aku ade YM..
- aku ade tagged..
- aku ade ramai mber..

4. Anda perlu memilih penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

- nadila
- fara fieqa
- romelia
- nisa

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"






2 rePek2:

innii said...

dieyla!!!!!!ngaterr aq yew..huhuk..

DiLa ZaiNi said...

bkn ngate..tersebut sikit je..

Post a Comment

 
◄Design by dieyla