MENYALAK KE MELALAK???

Sunday, April 26, 2009



Ape ke mendenye tuh??Entry ni xde kene mengena ngan anjing k..ha3!what d hell..xde r..ni nk cte sket pasal perangai2 kaum hawa yg makin pelik ni..bkn nk ngutuk diri sendiri and kaum sdri tp ade r sesetengah 2la..jg2 r sket perangai 2..bkn nk cte pasal masalh social or mslh bohsia,pelacuran atau ape2 jela.tp ni la nk habaq mai ni..nk cte pasal awekzz yg mcm bgs pasal tgk bola..lawak r diaorg ni..blh di kire do bpe org je yg knl player2 kt Mlaysia ni..kaum2 ppuan ni la..rules dlm game pn xtentu lg tau..asal player hensem kick bola..da tentu r hamba2 ALLAH ni terjerit t’lolong..ahaks!!bkn tgk bola tp nk tgk player je..xdinafikan sbg ppuan jgk aku pn addicted jgk ble tgk lelaki smart tp xpyh r t’jerit2..ape cerr..sbg ppuan aku tau yg diaorg jd hipokrit ni sbb nk tunjuk kt mber2..mber2 2 lak nk tunjuk kt dia yg diaorg pn tau gak pasal perkembangan bola sepak kt Malaysia..international pn lebih kurang la..ni dlm konteks kaum2 hawa yg dok sekali..contohnyee.dak2 yg dok asrama la..hehehe..jgn ade yg terase lak..tau2 la kn ble ade asrama ppuan msti xjauh dr 2 ade asrama lelaki..berkaitan dgn hal yg demikian,,ecehhh skema lorh..ade gak r niat dlm hati 2 nk ditegur oleh kaum2 adam ble dlm kelas..


”weh npe hostel ko gmpak sgt mlm td..”..

kaum ppuan 2 akan jwb “bese r tgk bola”..


bersambung..hehehe..contoh je..pas2 melalui minat yg sme blh la mengharapkn bibit cinta b’putik..ape r..teknik ngayat lorh..try r praktikkn..pada aku la..bkn la aku ni anti sukan..aku pn tgk gak sport tp xpyh r jerit2 gitu..tah mende2..xde pekdoh pn..tp kalo tgk snyp2 pn xbest jgk tp teknik menjerit 2 bior la btol..ni jerit mcm org kne rogol je..ape kes..ha3!!mulut aku..k r dr aku kne kutuk lak dek kaum sendiri pas ni bk aku stop..jgn marah k..bkn semua ppuan mcm 2..sesetengah nye la yg bt sesuatu tanpa niat yg suci..hehehe..

2 rePek2:

Kupufana Mentari said...

hahaha glr bsing smlm bai..achechee..ak pun nek tnsion ngn dak2 pmpuan yg jerit 2..cian kt ank ak nk tdo pun xley..ase mcm nk g je area tv 2 pas2 jerit skali..tngk spe yg lg gedik hahaha..

DiLa ZaiNi said...

aku yakin ko msti menang..uhuiks..
sengal r dak2 ni..
nsb bk xde yg histeria..
hehehe..kte xckp kn hstel mane..hehhe..

Post a Comment

 
◄Design by dieyla